Seri güzeldi amaaa
7/10
·334 syf.··
2020 3. kitabı
Spoi! Seri benim bu zamana kadar en büyük hevesle okuduğum bir seriydi. Zaman zaman Adelinaya gıcık olsam da bazen de ona hak verdim. Serinin ilk iki kitabı cidden harikaydı sadece baş rol ön planda tutulmamış diğer karakterlerin de yaşam öyküsü ve geçmişi hakkında detaylı bilgi var. Özellikle Teren'in geçmişi. Ve bu kitapta Teren'in ölümü çok saçmaydı. Ölümünün üzerinde 2 cümle durdular sadece. Teren öldükten sonra hiçbir şey olmamış gibi yollarına deva ettiler. Tamam Adelina ve Teren düşmandı falan da en azından yazar biraz onu anlatsaydı güzel olurdu. Sonda Adelinanın kardeşi için ölmesi peki. Tamam kardeşin falan seviyorsun da sen nelerini kaybederek büyük bir güç sahibi oldun bütün bunları senin yaşadıklarını yaşamaktan korktuğu için malfetto olduğunu gizleyen biri için yapmazsın. Ben Adelinadan çok Afsuniye üzüldüm
1000Kitap
Gece YıldızıMarie Lu · Pegasus Yayınları · 20172,242 okunma
·
5 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.