Maalesef beğenmedim oysa ki beklentim yüksekti fakat okuduğumda kitabın içinde birçok vaka olağan dışı çok uçlardaki vakalar değil alışılagelmiş vakalar(dayısı tarafından tecavüz gibi)... alıştığımız için utanmalıyız belki de yazar bu tarz vakalara alışmamız gerektiğini vurgulamak istemiştir kim bilir