“0” bir puan olarak olmadığı için 1 verdim. Allahtan ince bir kitaptı da hızlıca bitti. Böyle bir kitabın incememeleri nasıl bu kadar olumlu olup verilen puanlar 9.4 olur hayret içindeyim. Kısa kısa ne olduğu belli olmayan yazılardan oluşuyor. İlkokul düzeyinde bile değil. Vakit ve zaman kaybı bu kitabın basılması bile tesadüfi bir şans olmalı. Puan ve yorumlara bakarak almıştım üzücü.