·440 syf.··Beğendi
···Okunma: 23 Aralık 2015 00:00 Kitaba adeta aşık oldum. Karakterlerine, kelimelerine, noktasına, virgülüne, her şeyine... Yazar hanım gerçekten akıcı bir dil kullanmış. Duygu aktarımınıysa muhteşem bir şekilde gerçekleştirdiğini söylemeliyim. Büyülendim. Yazarın ve okurların yüreğine sağlık.