spoiler var mı bende bilmiyorum :D
Bir sürü hiyakeyinin bir kitapta buluşması diyebiliriz.Hayat dersi veren güzel bir kitap.Bu serinin diğer kitaplarını da okudum.Gayet güzeldi.Kişisel gelişim için okunabilecek bir kitap olduğunu düşünüyorum.Ayrıca kitap sürükleyici.Kitabı yarım bıraksanız bile 1 ay sonra dönüp rahatça tekrar okuyabileceğiniz bir kitap.