Karşıma çıktığında okuduğum ve sonucunda şöyle bir karara vardım.Kadın genellikle pasif rol de olduğu eşine çok karşı gelmemesi gerektiği düşüncesi genellikle çokça aşılandı.Kitabı okurken insanlar arasında pasif rol oynamayı sevmeyen kişiliğe sahipseniz büyük ihtimal kitabı yarım bırakacaksınız.Kitap kesinlikle baştan sona kötü değildi elbette herkes için içinden alacağı bir şeyler vardır diyerekten kitabı okumaya devam ettim.Elbette ki kendi düşüncelerime ve kendime kattığım bir şeyler buldum.Kitabı isterseniz okur ve kendiniz için ,kendinizi geliştirmek için bir şeyler bulabilirsiniz.İyi okumalar