Çok hoşuma gitti bu kitap, sanki siz de yazara eşlik ediyormuşsunuz edasıyla samimi bir dille yazılmış, başlıktaki ayahuasca’ya merakı olan okumalı. Onun dışında bir kadının özgür iradesiyle karar verip zorlu bir geziye çıkması açısından da değerlendirilebilir. Çok sevdim bu kitabı ben.