·192 syf.··Beğendi
···Okunma: 25 Mart 2020 18:09 sevgili werther, sevgili werther.
aslına bakarsak güzel bir kitaptı fakat meşrebime ters olan bir aşkı konu alması beni biraz soğuttu sanırım. evli bir kadına aşık olmakta nedir aslanım. yakışmaz delikanlıya. baktın öyle bir hal alıyor uzaklaş. sen gidip iyice kıçlarına giriyosun. al işte olan sana oldu. sen öldün hemde acı çekerek öldün. Albert lotte ile mutlu mesut yaşamaya devam ediyor. mektup romanları pek hoşuma gitmiyor. kitabın da öyle olduğunu bilmiyordum. ama bitirilmeyecek ve sıkılacağınız bir kitap değil. yazım dili bana biraz ağır geldi.