·386 syf.··Beğendi
···Okunma: 27 Mart 2020 12:29 Ikinci kitapta en az ilki kadar sarsıcıydı. İlk defa kendimi bir karakterin yerine koyarken olaylara bu kadar kaptırdım kendimi. Her şeyi ben yaşamış gibiyim. Hele ilk 180 sayfaya kadar içim içimi yedi. Her olayı Hare ile yaşamış gibiyim. Onların dünyasında sadece izleyici olarak yanlarındaydım sanki. Bir kez daha bir kitabın dünyasına girdim ve hiç çıkmak istemedim. Kitabın sayfasını açar açmaz girdiğim o dünya şimdi beni gerçeklerle tekrardan buluşturdu maalesef. Ve unutmadan, nasıl olursa olsun her kitap özeldir.