Bu kitabı universite yillarimda okudum simdi tekrar okudum o zamanki hayat gorusum edebiyata bakis acim yasam enerjim simdikiyle ayni degil tabi ama kitap nasil olduysa yine ayni etkiyi uyandirdi bende bu eserin ne kadar kaliteli ne kadar ustalikla yazilmis oldugunun bir gostergesi olumsuz yazi yazanlar ilgi cekmeye calisan kisilerdir burasi gosteri amacli bir mecra degil farkli gorunmek adina boyle basyapıtlarin karalanmasi bu kitabi okumayan diger okuyucularimizi olumsuz etkileyip kitabi okumaktan vazgecmelerine sebep olabilmektedir bunu yapmayin arkadaslar lutfen