Corona ile Mücadele...
Nüfusun 2/3 sinin bu virüse yakalanacağı söyleniyor. Siz ne düşünüyorsunuz..? Bu konuda... SEVDİKLERİNİZ ve İNSANLIK İÇİN EVDE KALIN VE ÖNLEM ALIN! ••İNSAN HAYATI ŞAKA DEĞİLDİR!..
1000Kitap
··
1 Gösterim
15 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Tedbir alalım alacağımız ilk tedbir maddi durumu iyi olmayan çalışmak zorunda olan insanlarımız için ilk once guvence sağlamak evde kalmak için insanlara bir güvence verilmeli insanların ihtiyaçları giderilmeli kimsenin maddi bir kaygısı olmamalı yardımlaşma paylaşma ruhu olmalı sosyal devlet ilkesi ön planda olmalı. .. Bunları yaparsak insanlar gerçek anlamda evlerine hayatlarını sığdırirlar.
☆Leylâ☆
Gönderi Sahibi
Yani evde izole etmek kendini korumak gerekli tabi ama sipariş verdiğimiz yada aldığımız gıdalarla bile bulaşabilir. Ki evde hala hergun işe giden bireyleri olan insanlar var. Temel ihtiyaçlar için mutlak çıkmak gerekiyor.
☆Leylâ☆
Gönderi Sahibi
Sıtma tedavisi için kullanılan ilaçla antibiyotik karışımı virüsün tedavi süresini 20 günden 6 ila 7 güne kadar çektiği söyleniyor. Tabi tedavi süresi kısalınca virüsü bulaştırma süreside kısalıyor.. Ama ilacın herkese yetecek kadar stoğu olmadığı söyleniyor...
☆Leylâ☆
Gönderi Sahibi
Enfekte olup belki virüsü atlatabilirsin ama sen kendine dikkat etmeyip maskesiz eldivensiz ve keyfiyetten gezdiğin için sana bulaşan virüsü sevdiklerine bulaştırıp onların sebebi olma ihtimalin ve vebalin de var.. Insan canı şaka değildir...
☆Leylâ☆
Gönderi Sahibi
SEVDİKLERİNİZ İÇİN EVDE KALIN VE ÖNLEM ALIN!
Reklam
☆Leylâ☆
Gönderi Sahibi
Ciğerler iltihaplandigi için insanların boğularak ölmesine sebep olan bir hastalık.. Ayıkken canlı canlı nefesiniz kesiliyor. Italya da bir solunum cihazı altından değerli..