Tavsiyedir.
Kitabın adına bakılıp aşk kitabı sanılması bence yanlış. Bir aşk kitabından daha çok psikolojik tahlillerin yer aldığı bir roman. İki farklı kişinin (Umut ve Sanem) ağzından yaşadıkları, acıları, hüzünleri dile getiriliyor ya da dile getiremedikleri.