"Ağlamak kötü bir şey mi ?" "Ağlamak hiçbir zaman kötü değildir, budala. Neden sordun?" "Bilmiyorum. Bir türlü alışamadım. Sanki yüreğim boş bir kafes..."
Sayfa 68·Kitabı okudu
1000Kitap
·1 alıntı·
1 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.