aseliimsi
@Saudasel
Takip Et
"Ağlamak kötü bir şey mi ?" "Ağlamak hiçbir zaman kötü değildir, budala. Neden sordun?" "Bilmiyorum. Bir türlü alışamadım. Sanki yüreğim boş bir kafes..."
Sayfa 68
·
Kitabı okudu
1000Kitap
Şeker Portakalı
José Mauro de Vasconcelos
13 beğeni
·
1 alıntı
·
1 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.
Giriş Yap