Düşman Okullar Serisi İnceleme
7/10
·416 syf.··
Beğendi
·
2020 16. kitabı
·
3 günde okudu
·
Okunma: 28 Mart 2020 18:10
Neden? Daha uzun olamaz miydi? Genel anlamıyla gerçekten akıcı ve eğlenceli bir kitaptı . Tabii ki basit durumlar ve klişeler vardı ama okuduğum diğer wattpad kitapları gibi bu da eğlenceli bir seriydi. Ayrıca baştan sona karakterlerin sıcaklığı ve olay örgüsü hiç bozulmamıştı. Yani baştan sona her şey aynı tadıyla devam ediyordu ki bu benim için önemli. Tek sıkıldığım yanı ise (spoiler vermemek için kapalı anlatacağım) bir çiftin ilişkisi fazla uzatıldı. Yani mantıksız noktalarla dolu kavgalar oldu. Yine de tavsiye ederim :)
Düşman Okullar 3Dilara Keskin · Ephesus Yayınları · 20193,722 okunma
··
91 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.