·245 syf.··Beğendi
···Okunma: 14 Aralık 2019 19:55 İlk çıktığı zamanlardı sanırım geçen sene bu zamanlar internet üzerinden kitabı aldım hatta bazı sitelerde tükenmişti.. çok beğendim bana çok katkıları oldu yazarın yaşanmış vakalar üzerinden okuyucuyu düşündürüp katkı yapmasını amaçladığı ve en azından benim için başarılı olduğunu söyleyebilirim. Kitabı bitirdiğim ilk zamanlarda insanların bazıları hakkında paranoyakça acaba Narsist mi diye düşündüğüm oldu :) okunması gereken insanın kendini tanımasını sağlayan psikoloji kitabı.