10/10
·216 syf.··
Beğendi
·
2020 5. kitabı
Eşimle tartıştık, 'Erkeksen beni boşarsın!' dedi. İki çocuğumuz var, eğitim seviyesi ve dini bilgisi ham; ne yapmalıyım ben bu söz üzerine? Erkeklik yap ve boşama. Zira eşin seni, erkeklik adına düşüklüğe çekmek istemiş. Seviyenizi yüksek tutun. Erkeklik gösterin, sabır gösterin, sebat gösterin ama tuzağa gelmeyin. O sözü o söylemedi, şeytan söyletti. Cevabınız şeytanın istediği gibi olursa sonuçta kimin mutlu olacağını bilmelisiniz. Çocuklarınıza acıdığınızdan değil erkek olduğunuzdan dolayı tuzağa düşmeyin. Sonunda kazanan siz olursunuz. Allah sabrınızı mübarek kılsın.
Mahrem Cevaplar Nureddin Yıldız · Tahlil Yayınevi · 2011858 okunma
8 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.