Puan vermedi·848 syf.····Okunma: 29 Mart 2020 23:25 Okuyup da beni etkileyen nadir kitaplardan biri Kimya-i Saadet. Normalde geçen Haziran ayında başlamıştım lakin araya başka kitaplar girdi vs derken bir türlü bitiremedim. Şimdi hazır salgından dolayı dışarı çıkamıyoruz, evdeyiz de , o zaman bu nadide eseri hemen bitirmeliyim dedim.Kitap değil derya deniz. Herkes kabı kadar hisse alır tabi. Yeri geldi ağladığım yerler oldu yeri geldi hayretimi saklayamadım. İçimden koskoca
" Subhanallah" haykırdığım yerler hayli fazlaydı. Sonlara doğru kitap ile hemhal olduk.Bugün bitirdim ve hemen inceleme yazmak istedim. Her insanın kitaplığında olması gereken çok ama çok feyizli bir eser. Yazan insanın haleti ruhiyesi de sana tesir ediyor ki İmam Gazali 'den bahzediyoruz. Okuyabilmeyi, okutabilmeye vesile olmayı kendime nimet bilirim. Keyifli okumalar..