F. E
@Berna_06 · 6yıl
Takip Et
Öfkeliysen ve bir şeyler söylemek istiyorsan, bunu gerçekten sıcağı sıcağına kızgın bir şekilde söyle. Kötü olan yalnızca soğutulmuş öfkedir- kızgın olan değil- çünkü soğuk öfke gerçekten tehlikelidir.
Kitabı okudu
Ruh Eczanesi
Osho
13 beğeni
·
6 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.
Giriş Yap