Mutluluk Beyinde Başlar kitabının ilk sözü:On dakika içinde öleceğinizi öğrenseniz ne yapardınız? Ben yalnız kalmak isterdim sanırım.Peki ya siz?
·
7 Gösterim
8 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Çimlere uzanıp son kez gökyüzünü doyasıya izlemek isterdim.
Güzel bir şeye veya yere bakmak isterdim. Deniz, gökyüzü, veya biri olsaydı onun gözleri...
Ölmemek için uğraşmaya devam ederdim pes etmek yok ;)
Buse
Gönderi Sahibi
Bir gün pes edicez maalesef:)
Yoldan geçen bir aracı çevirip son hız giderken uçurumdan atlamak isterdim sanırım. Zaten öleceğiz bari birkaç zevki yaşamış olalım
Buse
Gönderi Sahibi
😂
Bütün nefret ettiğim kişiler i arar ve soverdim.😅
Reklam
Buse
Gönderi Sahibi
Kim istemez ki
Buse
Gönderi Sahibi
Bunu da düşünmedim değil😂