Kitap için tam bir gençlik edebiyatı diyebilirim. Yani karakterlerin konuşma dili, yaptıkları şakalar espriler, yaşadıkları olaylar karşısındaki tutumlarına kadar her şey belli bir yaş grubuna hitap ediyor diyebilirim. Yazarımızın kalemine sağlık. Keyifli okumalar dilerim