Puan vermedi·172 syf.····Okunma: 03 Nisan 2020 16:31 Salinger’ın ard arda 3 kitabını okudum. Maalesef hayal kırıklığı oldu bende. Çavdar Tarlasında Çocuklar da da aynı durumu yaşamıştım ama bu Glass ailesini okurken 2 kitabı da( Franny and Zoey, Dokuz Öykü) aşırı derece de sıkıldım. Devamlı bir konuşmanın içindesiniz ve sanki tekrar eden cümleler okuyorsunuz. Herhangi bir olay örgüsü de yok. Bilmiyorum benim için çok zor bir okumaydı. Normalde bundan sonra Salinger’ın son kitabı Yükseltin Tavan Kirişlerini Ustalar~Seymour okuyacaktım ama bir süre Salinger’a ara verdim daha doğrusu uzun bir ara.