·384 syf.··Beğendi
···Okunma: 03 Nisan 2020 16:57 2.Dünya Savaşı ve atom bombası içeren bir kurgu ancak bu kadar güzel yazılabilirdi. Hikayeye fantastik ve şeytani ögeler de katılarak harika bir gerilim kitabı oluşturulmuş, okuması da bir o kadar keyifliydi. Her bölümde gizemleri çözmeye yaklaştım derken aynı anda uzaklaştığımı da hissettim, kısacası bayıldım.