Kitabın başı çok karışık yabancısı olduğumuz birçok yer, isim ve dile ait farklı kavramlar anlaşılmasını güçleştiriyor. Başta bırakmayı aklımdan geçirmedim değil ama devam edince daha sade akıcı bir anlatım karşımıza çıkıyor. Olay örgüleri çok iyi. O kadar iyi ki kitabı bitirmeden bırakamadım Elime aldığım gün bitirmiş oldum.Entrikalar yanlış anlaşılmalar ve Van Baerle Rosa aşkı sizi bekliyor. Okumanızı tavsiye ederim.