8/10
·368 syf.··
2017 7. kitabı
·
1 saatte okudu
·
Okunma: 04 Nisan 2017 21:06
Komik kapağına rağmen son derece güzel bir romandı diyebilirim. Çoğu yerinde güldüm baya eğlendim. Kurgu iyiydi hiç sıkmadı. Sadece o tür ağır travma yaşamış bir erkeğin sırf aşık oldu diye sağlıklı bir ilişki kurabilmesi biraz saçmaydı. Psikolojik olarak değerlendirildiğinde böyle bir şeyin mümkün olmadığına eminim. Ya da en azından bu kadar kolay iyileşemezdi. Bilemiyorum. Artısıyla eksisiyle başarılı denebilecek keyifli bi hikayeydi. Ara sıra tutkuyu hissettirdiği için de sevdim açıkçası. Tavsiye ederim
Arzunun EfendisiKinley MacGregor · Epsilon Yayıncılık · 201296 okunma
·
144 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.