Aslında 1 puan bile çok bu kitaba, vasatın altında bir kalitede. Karantina günlerinde o kadar çok boş vaktim varken bile zaman kaybı diyebilirim. Kayda değer bir eleştiri yapamıycam, okurken gerçekten utandığım için diğer okurları da uyarmak istedim.