·160 syf.··Beğendi
···Okunma: 30 Mart 2020 23:14 Hayatta herkesin yanlışları ve hataları olabilir önemli olan bunlardan ders çıkarmak. Aslında iyi ki bu hataları yapıyoruz; olaylar karşısında nasıl davranmamiz gerektiğini öğreniyoruz. Kitabimizdaki kahramanımızda son derece yanlış davranışlar ve yanlış işler peşinde olan bir insan. Çok parası olunca çok mutlu olunacağını düşünen biri. Bu yüzden kuzeni ile sürekli define kazılarına gider. Bir gün yine "bu kez yalnız" define bulduğunu düşündüğü yere kazıya gider. Yanlışlıkla kazdığı mezara düşer ve asıl hikaye bundan sonra başlar. Burada mezarın ebedi sahipleri ile karşılaşır. Başına türlü türlü olaylar gelir... Çok fazla konuya girmek istemiyorum okuduğunuzda hissedeceksiniz.
Nihat'ın yaşadıklarını okumak insanı etkileyecek türden, sık sık ben olsam napardım dedim. Güzel bir kitaptı. Kitabın sonunda bulunan kısa öykü de insanin tüylerini diken eden cinstendi.
#alinti
Gerçek olan bir şey ne kadar saçma olabilirdi? Ya da saçma olan bir şeyin gerçekliği olabilir miydi?
Hayatında yanlış giden şeylerin sorumlusu; genellikle başkaları ya da parasızlığıydı.
Yaşarken mutlu olup olmadığını ancak ölürken anlayabilirsin.