·200 syf.····Okunma: 05 Nisan 2020 19:15 Çok uzun zaman önce yazılmış olmasına rağmen şuan hala düzenin değişmediğini görüyorum.
kötüler ; insanın içinde ki ışığı söndürmeye devam ediyor.
yöneticiler üstlerini poh pohlarken altlarını ezmeye ,haksızlık ve ayrımcılık yapmaya devam ediyor. velhasıl okumanızı tavsiye ederim. Belki içinizde ki ışığın yeniden alevlenmesine vesile olur.