Sonu gercekten cok kotu bitiyor fransiz yazarlarin diline ve betimlemelerine bayiliyorum yer yer bazi filozoflarin felsefi dusuncelerinden esintiler var cok akici bir roman iş kültür ilkay atay cevirisinden okudum ceviri gayet basarili bazi cevirmenler guzelim romanlari katledebiliyorlar malesef ceviri onemli okumayan okurlarimiza simdiden bol hüzün duyacaklari keyifli okumalar dilerim