·244 syf.··Beğendi
···Okunma: 05 Nisan 2020 23:25 Pucca nın sanırım en beğendiğim kitabıydı çok güldüm evet belki bi insanın ufkunu çok açacak bi kitap değil ama 21.yüzyılda genç bi kızın yaşadıklarını hayal dünyasını tüm kitaplarında olduğu gibi bunda da anlatıyor .