Ahmet Ümit hayranı olmama rağmen bu kitabı okuduğumda o girift olay örgüsünü hissedemedim... Komiser nevzat bir nevi sherlock holmes gibi olmuştu artık, bu kitapta da sıradan Türkiye de olabilecek en sıradan, normal cinayetleri de çözücek tabii, gibi der gibi yazar... Katili sonlara doğru anlamak yerine, kısa hikaye olmalarından mı öyle olmak zorunda kalmış anlamadım, göründüğü anda ahanda katil diyorsunuz ve yanılıyorsunuz...