·128 syf.····Okunma: 08 Nisan 2020 02:24 .
Kitap 2 bölümden oluşuyor, 2 ayrı hikaye 2 hayat..
İlk kısımda bir adamın sadece hayal dünyasında yaşaması, gerçek hayattan kopuk oluşu ve bir arkadaş(aşk) edinmesiyle gerçek duyguları tatması anlatılmış
2. Bölümde ise 2 iyi arkadaşın hayatları anlatıyor ama birisi yine hayal dünyasında yaşayan...
Açıkçaıs beni pek tatmin etmedi, zorladım okumak için kendimi, zaten okuduğum gün sayısından da belli oluyor :)
Yaşanan olumsuzluklar öyle derin işleniyor ki yani bazen yaa o kadar da üzülmeyin derken buluyorum kendimi
Sanırım Dostoyevski ye biraz ara vermem laızm yoksa bende bu üzüntü derinliğinden kahrolacağım