5 yaşındaki bir çocuğun gözünden dünyaya tekrardan bakmanızı sağlayacak, duygusal ve felsefi bir kitap. Tekrar tekrar okunmaya değer.
+ Nen var Zeze?
- Hiç. Şarkı söylüyordum.
+ Şarkı mı söylüyordun?
- Evet.
+ Öyleyse ben sağır olmalıyım.
"İnsanın içinden de şarkı söyleyebildiğini bilmiyor muydu yoksa? Bir şey demedim. Bilmiyorsa bunu ona öğretmeyecektim."