Yakın zamanda bir kayıp yaşadıysanız kitabın üzerinizdeki etkisinin artacağını düşünüyorum. Yazar yaşadığı hüznü -kitapta daha çok yas olarak bahsediyor- çok yoğun bir şekilde aksetmiş. Yazarın tuttuğu küçük notların bir araya getirilmesiyle ortaya çıkan kitapta yayın kaygısı olmadığı için çok sade ve içten bir anlatım hakim.