Şaban
@sabart · 6yıl
Takip Et
İyi bir insan olmak istiyorsak kendimizden taviz vermemiz gerekiyor. Kendimizden taviz verirsek de mutlu olamıyoruz. Ya kötü bir insan olup mutlu olacağız ya da iyi bir insan olup mutsuz olacağız.
3 beğeni
·
1 alıntı
·
2 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.
Giriş Yap