Kitabı ilk okumaya başladığımda gerçekten de bu kadar etkilenecegimi ve beni içine alicagini sanmazdim.Kitapta herkesin kendinden birşeyler bulabileceğini düşünüyorum . Yaşanan her bir duygu zerresini okuyucuya nakış işler gibi geçiren ve sanki o anları kendiniz yaşıyormuş hissi veren , bunu iliklerinize kadar hissettiren sayılı kitaplardan biri .Bence en kısa zamanda okumaya başlayın derim hiçbir şey kaybetmezsiniz
Kitapla kalın ...