·224 syf.····Okunma: 10 Nisan 2020 00:03 Kesinlikle bir çocuk kitabı olmadığını düşünüyorum.Hatta bana bile bir nebze ağır geldi.En azından yaş grubuyla alakalı olarak en az lise seviyesinde bir genç okusun derim..Ancak bir yetişkin olarak şunu söyleyebilirim,savaş pilotuyla birlikte ben de savaştaydım..