·1256 syf.····Okunma: 10 Nisan 2020 20:46 Öncelikle 3 kitabın bir araya gelerek okunması oldukça zormuş. Çocukken bu kalınlıkta ansiklopedilerden araştırma yapıyordum. Ara ara sanki ansiklopedi okuyor gibi hissettim. Murakami olmasa sanırım okumazdım.
Bazı yerleri gereksiz uzundu. Fazla detay vardı diyebilirim. Ama bunun sebebi 3 kitap olması ve bu kitapların zamanla piyasa çıkması olunca hoş görmek lazım. Zira güncel okuyanlara hatırlatması gerekti.
Özellikle ortalarında sıkmasına rağmen sonlara doğru iyi toparladı. Altını çizdiğim çok cümle vardı. Başroldekilerin bu sefer belirsizliklerin içinde olmamasını beğendim.
Son olarak çeviren Hüseyin Can Erkin Hocama çok teşekkürler. İlmek ilmek dokumuş resmen kitabı.