10/10
·464 syf.··
2017 4. kitabı
·
14 saatte okudu
·
Okunma: 13 Şubat 2017 23:30
Okuduğum ilk polisiye-gerilim romanıydı. Çok başarılı bi kitaptı kesinlikle. Kitapta en sevdiğim şey hikayenin 1.tekil ağızdan anlatılmasıydı. Herkes kendi düşüncelerini, gördüklerini, hissettiklerini anlatıyordu bana aşırı samimi geldi. Kitap çok güzel akıyor. Tüm karakterleri adeta yaşıyorsunuz. Hepsiyle yakından bağ kuruyorsunuz. Çok keyifliydi. Hikaye inanılmaz güzel. Kurgu olağanüstü. Çok duygu yüklü, hüzünlü. Hele yazar son kısım da öyle bir ters köşe yapıyor ki afallayıp kalıyorsunuz. Çok başarılı, ayakta alkışlanacak türde bir kitaptı. Tekrar tekrar okuduğum halde o etkileyiciligini asla yitirmedi. Muazzam yazılmış, şahane kurgusuyla kesinlikle bir baş yapıt diyebilirim.
İyi KızMary Kubica · Martı Yayınları · 20161,809 okunma
·
221 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.