Puan vermedi·152 syf.····Okunma: 11 Nisan 2020 19:58 Selaaaam
Şubat ayının ilk kitap yorumu geldi
Daha önce farklı bir yayınevinden okuduğum Hayvan Çiftliği'ni bu sefer @teraskitap tan @kitaplarin.sesi ile güzel bir grupla birlikte okudum.
Kitabın kapak tasarımını çok sevdim, kapaktaki domuzun içerisindeki ayrıntıları çok beğendim. Kitaba başlamadan önce iç kısımda "Bütün hayvanlar eşittir" ve son kısımda da "Ama bazı hayvanlar daha eşittir" yazısı var o da sevdiğim ayrıntılardandı.
Bir de sevdiğim diğer şey ise puntolardı. Hiç göz yormadan okunabiliyor. İçerisindeki çizimleri de çok sevdim.
Hayvan Çiftliği sosyalizme yapılmış bir eleştiridir. Dikdatör yönetimi, eşitsizlik, adaletsizlik, ayrımcılık sömürü bunları net bir şekilde görüyoruz kitapta.
Bence okunması gereken bir kitap. Öyle ağır bir dili de yok oldukça akıcı bir kitap. Okumanızı öneririm.