Öncelikle bu kitabı öneriyorum.Nedeni?Harry potter dünya da en çok takipçisi olan bir kitap serisidir.Kitapları ve filmlerinin bitmesine rağmen hiçbirşey kaybetmemektedir.J.K.Rowling eminim ki bu kitapları yazarken bence bayağı yorulmuştur.Her yazar öylesine kitap yazmaz her yazarın veya bizlerin (hayal) dediğimiz bir özelliği vardır.Ve herkezin düşüncesine saygı duyulmalıdır.Evet her insan kitap yazacak diye bişi yok öyle değil mi?Şiir yazanlar veyahut hikaye yazanlar olabilir. İşte kitap okumak sadece okumak değildir. Emin olunki saygı da demektir.