Birinci cildini arkadaşımdan alıp okumuştum. Okadar yalın sade ve akıcı bir dil ile anlatılmış ki kitabı okurken kendimi kaybettim âdeta... sonra bu serinin kitaplığımda muhakak bulunması gerekiyor dedim ve hemen aldım:) bir ders kitabı niteliğinde bir çok yerinde not alarak okudum. Kuran-i kerimin o muhteşem kıssalarını okadar güzel anlatmış ve açıklamış ki. Daha önce okuduğum ayetler bu kitapla beraber cuk diye oturdu yerine.