Bir merak üzerine yaklaşık 3 sene önce okumuştum.
O zamanlar ilgimi çekmişti ve beğenmiştim. Fakat şimdi kitabı bilmeden okur musun? Deseniz pek ilgimi çekmezdi hikayesi sanırım.
Gezegenler arası öğrenci değişim programı yapılmaktadır. Dünya da Cara adında genç bir kızın evine Aelyx adında bir öğrenci gelir. Üniversitede Aelyx'in uzaylı olması nedeniyle sevmezler ve her zaman dışlarlar. Aelyx in yanında hep Cara olmuştur. Bu arkadaşlık zamanla aşka dönüşür ve zor zamanlar geçirirler.