·144 syf.··Beğendi
···Okunma: 13 Nisan 2020 20:28 Merhaba sevgili okurlar... Kütüphanenizde kesinlike bulunması gereken bir eser... Önce kadın kalemi aman boş ver dedim...ama gördüm ki yazar hayli erkek karakter kullanmış. Bu durum beni çok şaşırttı açıkçası. Erkek kahramanı bir kadının anlatması ama bu kadar iyi anlatması... İşte size güzel bir alıntı... Tavsiye olunur...
Ben, bir senin bir de yaz mevsiminin gelişini dört gözle beklerim Kamuran. Yaz gelmeden önce, hani nisan yağmurları hemen bittiğinde, mayısın o büyük kocaman bulutları kaplar ya gökyüzünü… Gölgeleri yere düşer o bulutların ve rüzgâr, kuş cıvıltıları içinde eser ya buğday tarlalarının üzerinde, işte o zaman hiç aklımda olmayan bir sevince kapılırım. Yaşama sevincidir bu bendeki. Anlarım.