8/10
·192 syf.··
Beğendi
·
2020 10. kitabı
·
31 saatte okudu
·
Okunma: 13 Nisan 2020 22:31
Kitap hakkında desenli, şiirsel ve sinematogrif mektuplar demek doğru olur sanırım. Yolda olmanın anlatıldığı bir kitap. Yolda gördüğü sıradan şeyleri bile farklı bakış açısı ile gözlerimizin önüne harika bir manzara olarak getiriyor. Bozkıra karşı önyargılı olan bende kurduğu cümlelerle bozkırda yol alma isteği uyandırmıştır. *spoiler* Kitapta Sis Kış'ın ona yazdığı mektupları resimleştirmesini istiyor. Kitapta resimlerin olması bir nevi bize mektupların Kış' a ulaştığını gösterir mi? Ama bir yandan kitabın sonundaki Kış ile Güz'ü bulması bir hayal gibi geldi. Sanki soğuktan donmadan önce yolculuğun amacına ulaşıyormus gibi hissettiği ve son anlarda o anın hayaline kapılıyormuş gibi.
Uzak Kış, Kayıp GüzTuncer Erdem · Yapı Kredi Yayınları · 201531 okunma
·
102 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.