Ezel'den duyup okuduğum ama aslında intikam alması dışında hiçbir benzerlik bulamadığım ama aşırı hayran kaldığım bir kitaptı. Klasikler insanı yorar genel olarak ama bu kitapta yorulmadım. Karakterlere aşina olduktan sonra su gibi akan bir kitaptı.
Kitabımız iftiraya uğrayan canım karakterimizin şansının bir anda dönmesi sonucu alacağı intikam için ördüğü olaylarla geçip gidiyor. Zeki bir adamın üstesinden gelemeyeceği bir şey yoktur.