·155 syf.··Beğendi
···Okunma: 17 Mart 2016 00:00 Guzel bir kitap betimlemeleri bence biraz daha iyi olabilirdi gerceklik payina gelecek olursak bir kisimdan sonrasi sanki anı degilde hikaye anlatiliyormus gibiydi ama dedigim gibi guzeldi ve unutmayalim ki "Ucurumun kenarinda dans edilmez"