Kitabi yeni bitirdim. Evet zihnimizin birçok konuda calisma prensibini acikca ortaya koyuyor,şaşilacak kadar cok konuda hem de. Ancak kendimizde hoşnut bulmadigimiz,degistirmek istedigimiz ozelliklerimizle alakali cok fazla elle tutulur cozum onerisi sunmuyor. Tabi bu kitabi okumamak icin bir gerekce degil. Neredeyse her sayfasini hayretler icerisinde okuyacaginiz bir eser. Hatta bazi konularda "demek bu yuzden boyleymis" dedigim cok oldu. Mutlaka vakit ayirilmali.