·400 syf.····Okunma: 14 Nisan 2020 18:30 · Bu kitabı arkadaşımın önerisi üzerine okudum. Çok fazla övüyordu. Büyük beklentiyle okudum ancak beklentimi kesinlikle karşılaşmadı. Kitabın ilk bölümünü okuduğunuzda zaten klasik aşk kitaplarında olduğu gibi kim kiminle sevgili olacak anlaşılıyor. Çok saçma bir olay örgüsü var. Bu beğenmediğim yönleriydi kitabin ancak güzel olan da insanı meraklandiriyor. Bazı gizem olayları güzeldi
-gizem sevenler için - bence okumayın.