·584 syf.··Beğendi
···Okunma: 12 Aralık 2019 11:55 Tahmin ettiğim gibi çok akıcı bir kitapmış efenim. Kendisinin diğer hikayelerine filmlerden biliyorum, yarattığı dünyaları çok sevdim şahsen. Güzel çalışan bir kafa.
Bu kitabında da yarattığı dünyayı çok sevdim. Serinin ilk kitbaıymış, genelde seriler bittikten sonra okurum ama bu sefer yeterince araştırmamışım, bakalım nasıl aklımda kalacak yenileri çıkana kadar.
Filmi gelse güzel olur :)