·312 syf.··Beğendi
···Okunma: 16 Nisan 2020 02:34 Kitap, çocuklarını bir şekilde kaybetmiş olan annelere odaklanmış bir kitap. Epey etkilendim ama çok çok fazla dram, hüzün ve çaresizlik vardı. Art arda bu kadar dram olduğunda kitabı okurken yer yer fazla boğuldum o hüzne ve bu modunuza göre sizi etkileyebilir. Ama asla sıkılmadım dram seviyorsanız tavsiye ederim. Kısmen mutlu son olması da beni rahatlattı en sonunda.